niedziela, 21 grudnia 2014

RIPPED JEANS & WHITE T-SHIRT

Brrr! Na dworze tak zimno a ja biegam w podziurawionych spodniach. No cóż. Na szczęście do mojego miasta jeszcze śnieg nie dotarł i mam nadzieje, że prędko nie dotrze :)

Dziś chciałabym opowiedzieć Wam krótką historie z morałem. Pewnie wielu z Was, tak samo jak ja jako dziecko zbierało różne rzeczy, typu karteczki z Witch czy Winx. Każdy w podstawówce miał taki segregator gdzie trzymał masę swoich zdobyczy i wszyscy się nimi wymieniali. Tak samo chłopcy mieli tak z kapslami różnego rodzaju. Każdy chciał być lepszy! Każdy chciał mieć coraz więcej tych karteczek czy kapsli! Czekaliśmy zawsze na dostawę w sklepie, liczyliśmy je i liczyliśmy. Gdy zaczęliśmy być starsi, znudziło nas to. Nie braliśmy tych rzeczy do szkoły, nie bawiliśmy się w to. Przestało to być dla nas takie ważne, skupiliśmy się na innych rzeczach, z z których faktycznie mieliśmy pożytek. Piszę to bo chciałabym porównać te karteczki do dzisiejszego Facebooka czy instagrama. Masa osób traci godziny siedząc i licząc tylko ile ma lajkow pod zdjęciem czy ile obserwatorów przybyło. Za kilka czy kilkanaście lat kiedy założymy swoje rodziny, nie będzie dla nas aż tak to istotne i przestaniemy się bawić w f4f czy lfl, bo nie będzie miało to dla nas większego znaczenia. Szkoda tracić czas na liczenie tych cyferek, kiedy można zacząć np rozwijać się w swojej pasji czy zrobić coś fajnego dla siebie:)
Buziaki!

ZAPRASZAM DO POLUBIENIA MOJEJ STRONY NA FACEBOOKU:





Fot. Dominika Drąg


Kurtka - Bershka
Bluzka, naszyjnik - Zara
Spodnie - Pull&bear
Buty - Stradivarius


19 komentarzy:

  1. Genialne spodnie, chyba przejdę się do Pull&bear :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ♥ + życzę Wesołych Świąt !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten obszerny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka jest rewelacyjna :)
    Masz świetny styl. Będe tu zaglądac częsciej

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kreacja ! :)
    ale spodnie są dosłownie R E W E L A C Y J N E !

    OdpowiedzUsuń
  5. prześwietne spodnie! zakochałam się ^^
    klikniesz u mnie w link w poście? byłabym wdzięczna... smaajll.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka ! :)
    Zapraszam do mnie.Może wspólna obserwacja ? :)
    Wesołych świąt ! http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie połączyłaś rzeczy!
    pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. pamiętam te karteczki, zbierałam je;-) W dzisiejszych czasach, gdzie mamy fejsa, insta itd. ludzie mało rzeczy doceniają, nie rozwijają siebie, pasji. Szkoda
    Co do stylizacji, dziurawe spodnie zawsze u mnie na TAK :) świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja ! Bardzo podobają mi się te spodnie.
    Może obserwacja za obserwacje ? Jak tak zacznij i napisz u mnie w komentarzu :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia uważam za UDANE ! :)

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia, szczególnie spodobał mi się płaszczyk, a twoje włosy - cudowne ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, casualowy look - bardzo w moim stylu :) Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że wiele ludzi teraz patrzy na cyferki a nie na jakość :)
    Genialne jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie i buty- najlepsze :>

    http://jestembrunetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam te czasy, kiedy z koleżankami wymieniałyśmy się karteczkami :D Świetna stylizacja!
    Obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia. Zgadzam się z Tobą, że nie powinniśmy marnować czasu na liczenie cyferek. Powinniśmy korzystać z młodości i życia, bo nie będzie ono trwało wiecznie...

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń